Långfredagen...

Idag har vi varit i Kisa. Ätit påskmat och umgåtts med lite släkt. Trevligt. Marcus kusin Daniela har fyllt år så jag inhandlade en liten present till henne, hoppas det kommer till användning. Vissa åldrar är så svåra att köpa till när man inte umgås med personen i fråga och vet vad hon gillar eller vad hon har för intressen. Inte kommit någon stor bit in på tonåren om man säger så...
Jennie har blivit bortskämd med lite påskägg och påskpresenter. Från mamma och pappa också förstås och även jag och Marcus gav till varandra. Så dessa sötsaker var gömda i förmiddags och så blev det skattjakt, mysigt :) Nenne blev gladis :) Speciellt för sin film "The Reef"/"Haja läget" som hon inte sett sedan innan flytten! Då såg vi den på Voddler men det har inte fungerat nu och det är ju hennes favoritfilm! Den är verkligen underbar :)
Efter vi kom hem från Kisa har jag städat. Megastädat, och sen snackat med min Milla. Nu är det natti!
Jag hoppas att alla haft en bra långfredag och får en fortsatt bra helg!

Present till Daniela


Jennie och farfar har påskpysslat! Så fint :)!


Nennes gömda påskpresenter


Såhär kan det se ut när man letar!


Och såhär när man hittat!


Påskmat!





Promenad efter middagen. Gud så härligt med solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback