Lurad?

                             

Kvinnan framför mig på bussen läste något som väckte min uppmärksamhet. Jag tog tidningen bredvid mig och började läsa samma text. Den handlade om att sätena på tågen som är tre och tre blir ojämnt nötta. Det skulle föras in en lag om att man måste ta mittensätena att fylla först och sedan ytterplatserna. Till sist fick man lov att sätta sig på fönsterplatserna om det inte fanns annat. Jag tänkte "men det kan ju bara inte vara sant, vad är det här för nåt" och satt där och log för mig själv. Sen slog det mig, medan jag fortsatte att läsa, vad det var för datum idag :) Såklart! Har ni blivit lurade?

Kommentarer
Postat av: M

Tack tack, dom underbara men även underbart envisa med ;) Här är allt rätt ok vart förkylda/dåliga till och från. suck Rätt rolig lurning i er tidning ju.

Det bra och rolig blogg du har ju.

Glad påsk och trevlig helg. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback