Sol ute?

Jennie Superbus och jag var ute med bilen (hennes rosa förstås alltså) en dag för ett tag sedan (tror inte jag nämnde det då men minnet jag har numera är ju som en guldfisks sådant om man säger...) när det var helt okej väder ute. Fick dock dra på mössa och vantar efter ett tag - det är varmt i solen men blir ju genast kallare när den försvinner eller det börjar vinda lite. Fleecetröja med polokrage samt en vanlig tröja utanpå fungerade dock fint som substitut till en vårjacka vi inte har just nu... Jag får köra på samma stil eftersom min skinnjacka är returnerad p.g.a fabriksfel - väntan är lång på en ny tycker jag!
Hur som helst, solen dyker upp lite här emellanåt och jag hoppas på kanonväder de minuterna innan den drar sig undan igen för att genast få dagen att se mycket kallare ut. Vi får se hur vår dag ser ut, inget planerat faktiskt men jag känner för en långpromenad. Antar att det är bäst att passa på när jag känner för sådant :) Man har ju börjat träna o hålla igång nu igen då och man vet ju aldrig hur länge den grejen håller i sig ;)


                                           

                                            


Kommentarer
Postat av: tezzan

underbart med våren :D

2010-04-26 @ 10:07:25
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: Kadri

Så söt



sv. den är jäte äklig

2010-04-26 @ 11:32:34
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt i "ROSA". Sol ute sol inne.....

2010-04-26 @ 15:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback