Bildregn från förra veckan...

Ett bildregn från förra veckan när vi lånade huset medan Britt o Johnny var bortresta. Vi stormtrivdes om dagarna jag och Jennie. Och ibland höll Max o Minus oss sällskap och ibland höll Findus oss sällskap. På morgnarna när vi var ute var det soligt men kallt så då krävdes både mössa, vantar och vinterjacka till skillnad då vi var ute om eftermiddagarna. Då räckte det klart med tjock tröja, jag själv satt i solen i linne ett tag till och med. Så skönt så!
Vi åt också för första gången, i år, utomhus, det är nog bland det bästa jag vet när man kan göra det! Mys!

En tidig kväll träffade vi också Susse och Leon nere i lekparken nedanför Glyttingebadet. Nära för oss båda, så det passade bra. Barnen lekte och vi pratade och drack kaffe :)

En mycket härlig vistelse hemifrån ett tag alltså, men sedn var det även väldigt skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst stämmer kanonbra. Men man känner sig så hemma i Ryd med så det är bara skönt att vara där.


     
     
       
     
     
     



Kommentarer
Postat av: mamma

det verkar väldigt mysigt

2010-04-19 @ 18:12:27
Postat av: Erika

hätliga pics!



ja dom är lite roliga att se ihop mina två små altså :-)

2010-04-20 @ 22:44:42
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

"härliga" ska det så klart stå ;-)

2010-04-20 @ 22:45:04
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback