Tidningskungen o Sköna hem!

Skrev lite om Tidningskungen.se i mitt förra inlägg. En sida på nätet där man superenkelt kan beställa prenumerationer på tidningar. Finns många olika att välja bland och man kan även ge bort prenumerationer där. Jag gillar är att man inte förbinder sig till någon fortsättning, utan man betalar för de tidningar erbjudandet innehåller. Punkt. Hur ofta missar man inte att säga upp sedan annars om det skulle vara så att man inte tänkt fortsätta? Jag älskar att få hem en tidning till dörren och den unnar jag mig när jag har lite egentid. Så skönt att ligga ner i soffan med en kopp kaffe och en bra tidning! Eller vad säger ni?

Är ni sugna så titta in här på deras prenumerationserbjudanden! Jag är sugen och ska snart beställa en prenumeration igen. Det blir då en tidning om hem och inredning som jag gillar.

                                                    

Sköna hem. Alltid många fina inspirerande hem-och inredningsreportage. Jag brukar få en massa idéer efter att ha tittat i den tidningen. :)


Kommentarer
Postat av: sarase

Tack söta Thina! Har sett mailet på facebook, men inte svarat än- har haft för många bollar i luften ;) Men jag ska svara senast imorgon. Det ska bli jätte roligt :) puss o kram!!

2010-04-20 @ 22:16:53
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback