Shit är den stulen!?

Godmorgon! Idag är jag och tangenterna-som-rusar-på tillbaka, det känns bra och normalt. Såja...

Tänkte hälsa er godmorgon med några pics från igår på det vackraste jag har. På väg hem från biblioteket. Det blev lite struligt när vi skulle iväg igår. Jag blev så hemskt irriterad (inte okej) då vi hade det stressigt som jag ogillar skarpt att ha, speciellt, när lillan är med. Tycker hon borde få slippa allt vad stress är. Men frukosten drog ut på tiden och jag hade lovat henne att vi skulle gå på sagostunden. Jag håller det jag lovar. Väl påklädda tar jag henne i famnen och springer ner i källaren för att hämta vagnen. Vad nu då?! Vagnen finns inte där! Första tanken "shit är den stulen?" men nej så var ju inte fallet utan det var M som hade struntat i alternativt glömt att ta in den från bilen sedan han och Jennie hade den i helgen. Jag tittar på klockan och konstaterar att jag inte skulle hinna springa upp för att hämta bilnyckeln och bort till vår parkering (som ju verkligen inte ligger precis utanför huset) för att sedan HINNA till sagostunden. Nähepp, så nu då? Jag har lovat min lilla flicka och hon ser veeeerkligen fram emot detta så jag tar upp henne i famnen (Jennie 2 år väger inte bebis längre om man säger...) och halvspringer till biblioteket. Hon får gå en stund emellanåt och jag ber om att ryggen min ska hålla. Den klarar sig med bara lite ont och vi hinner till den stora stunden på biblioteket. SAGA is the shit! Vägen hem gick lugnare till kan jag meddela. Och vi hade det buskul med promenaden och lekparken innan vi var hemma igen. Pust, trött. Sedan sov vi middag, INNAN maten!

Nu är det bäst jag återgår från kaffe och dator till min tjej som har börjat möblera om här i vardagsrummet bredvid mig ;) Hörs sen!

                                        
                                        
                                        

Kommentarer
Postat av: Linn

Näe usch, jag säger detsamma..pallar inte med att stressa längre. Bra att ni hann då :)Puss

2010-04-08 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback