27 augusti 2010

Först och främst.. Farfars födelsedag idag. Jag borde vara där och sätta dit en blomma. Farmors födelsedag om några dagar med. Jag sätter dit två blommor då. Jag älskar er <3


Dagen består av städ och så småningom matlagning. Har hunnit med en sväng till solariet också (inte okej att vara risigast någonsin och inte räknar med att träffa på någon... tar 3 minuter dit. Men min söta fräscha granne och vän Ida skulle förstås befinna sig utanför huset då ;)) Nu är jag återställd iallafall.

Ikväll kommer Britt och Johnny hit på middag, det ska bli trevligt! Har varit iväg lite och funnit present till faster som fyller 50 år imorgon. Och precis hämtat Jennie på förskolan. Nu börjar stressen igen... ;)

Hittade några söta bilder från rätt längesedan... Minns ni förresten att Nenne typ studsade fram på rumpan istället för att krypa? Klart hon är ju inte dum heller... få ont i knäna i onödan verkade nog för dumt. ;)


                                                Jennie med gudmor Milla. *puss*

                           
                           


Kommentarer
Postat av: mamma

så fina..hälsa grattis till Britt..

2010-08-27 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback