Det känns riktigt bra...

Tänk vad man måste hinna med mycket när man inte har barn! Jag var med skruttan på förskolan en timme ungefär och sedan vinkade hon hej då till mig.

Jag hann duscha läääänge, fika, städa, diska, söka jobb, och sitta vid datorn...

Hämtade nyss och det hade gått bra, min lilla gumma hade ju till och med kunnat somna under vilan med fröken A:s hjälp. Toppen! Så det här kommer nog blir bra! Känsligt hade det ju varit och det kan nog ta sin tid men ändå.. det är sån skillnad mot när hon gick på förra dagiset när hon var mindre. Inte en tår har hon fällt än! 


                                       




Kommentarer
Postat av: liina

nu finns de även ringar på bloggen



ta gärna en titt



/lina

2010-08-13 @ 15:03:19
URL: http://foralltiddu.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! Kika in om det är du! Om inte, så kommer det en ny chans imorgon! :)

2010-08-13 @ 16:33:20
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback