Godnatt gott folk!

En liten uppdatering såhär innan nattinatti då så att säga...

Det går bättre och bättre för Jennie på förskolan. Hon har börjat att ta för sig lite mer, så jag gissar att hon snart är invand som de andra ungarna som lever vilt och säkert kommer hem med nya fula ord var och varannan dag.. - Eller nä förresten, inte min unge. Hon är så snäll och go, hon skulle aaaldrig bete sig sådääär!

Fortfarande lite känsloladdat att lämna flickebarnet på morgonen, hon vill med tårarna rinnande behålla sin lilla mamma kvar där i hallen. MEN hon vill heller inte gå hem när jag kommer och hämtar henne... Så ja det är mycket positivt detta. Idag har vi varit extra mycket på dagis, då vi innanför dörren här hemma kom på att Snutte blev bortglömd. Så tillbaka till förskolan och så hem ännu en gång. Tur som fan att vi kom på detta i tid iallafall!

När hon kom hem lekte hon i ett par timmar på balkongen. Jag trodde ett tag att hon och dockorna packat för att flyga iväg och aldrig komma tillbaka... Shit, vilken tur att hon nu ligger i sängen och ska sova. Jag skulle aldrig klara mig utan min lilla tjej. Ska nu gå in och hålla henne sällskap med min Kors & Tvärs, så somnar hon lättare. Allt tack vare Kors & Tvärs. 

M har börjat hojja. Alltså vad har hänt? Äter inte godsaker ens när de ligger framme och lockar, mer måttligt med mat och så börjat cykla på det. Vad betyder detta mån tro? ;)


                       
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback