Hösten, är du redan här?

       


Jag tror faktiskt att hösten är inkommen. Det känns inte okej. På något sätt känns det väl mysigt, det är så skön luft då när solen skiner under höstens början. Men jag är inte redo att släppa den här hemskt korta sommaren! Verkligen inte! Jag hann ju inte sola eller bada klart, fika och äta grillat utomhus tillräckligt. Verkligen inte! Jag är inte klar!

Med posten igår fick jag min guldbonus på H&M. Den passar mig väldigt bra med dagens läge vill jag lova. Men när jag läste i foldern så står det något jag reagerar för starkt över...

"Back to reality - bonus och nystart på modefronten
Startskottet för hösten har gått och det är hög tid att lägga sommarkläderna längst in i garderoben. Välkommen in och inspireras till en höstgarderob fylld av avslappnat och skräddat mode."

Vadå jag plockade ju nyss fram sommarkläderna för tusan! Jag vet att affärerna är tidigt ute jämt men som de skriver kom det läskigt nära inpå det här med sommarens slut och den kalla periodens början. Som sagt, jag är inte beredd än! Och troligen inte helt ensam om att känna såhär. Måste sommaren gå så otroligt fort!?




Kommentarer
Postat av: Linn

Mmmm det är riktigt tråkigt! Det positiva är som sagt att det luktar gott på hösten. Minns du när vi pratade i telefon, att när man känner vissa lukter får man minnesflashar från förr :) Så är det speciellt på hösten för mig tror jag. Näe mer sommar nu!!! En sista minuten skulle kännas så rätt Thiniz, rårätt så att säga :) Puss

2010-08-18 @ 15:06:00
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Thina

Mest rårätt! ;P

2010-08-18 @ 15:29:49
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback