Fredagen den trettonde...

                          

Okej, nu har jag ju som vanligt SVART på mig så det syns inte hur uppsvälld, dyngmätt och tillsynes gravidtjock jag faktiskt ser ut och känner mig just nu. Men vi gör iallafall ett försök, jag och Anna, att få er att fatta hur illa det är ställt! Jag har uppriktigt mycket svårt att tro att jag inte kommer rulla till trädgårdsföreningen imorgon med min kropp instoppad i enbart överstora mjukiskläder istället för mina assnygga nya jeans jag har införskaffat today.

Fredagen den TRETTONDE idag då. Vilket innebar att jag ramlade ur sängen, halkade i duschen, tog Jennies tuschpenna istället för kajalen så det sved och inte gick att få bort, hällde ut kaffet på fötterna, kom timmar försent till förskolan för att jag låste in mig själv och dottern i badrummet och när vi väl kom ut var det punka på cykeln och grannen var full. Väldigt full. Nej, nu ljuger jag.

Istället var det ju såhär... En toppendag för Jennie på förskolan = toppenkänslor för mig!, akut snabb-shopping av baskläder + lite annat nyttigt och därmed megakick. Efter detta kom Anna och Fredrik <3 Anna hade gjort värsta kalasmiddagen och tog med hit, och med efterrätt (varma hallon var mumma!) och allt. Tillbaka till bilden högst upp! ;p

Det enda dumma med idag var ju att jag glömde köpa en lott! Fredagen den trettonde är ju min TURDAG.

                                      

                                       

                                      

                                      

                                      



Kommentarer
Postat av: sofia

ja, de är ju bra hm :D

2010-08-13 @ 23:44:13
URL: http://audry.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha o jag min bulle trodde du var allvarlig med allt som hade hänt o tänkte "shit, vilken dag hon har haft då..här har det inte hänt nånting" typ :D Hahaha! Den är köpt på Nelly för nån månad sen på rean, tror jag gav typ 70 kr för den. Puss

2010-08-13 @ 23:46:23
URL: http://linnjnnifer.webblogg.se/
Postat av: Merima

fin bloggdesign du hade:), har du gjort den själv?:D

2010-08-14 @ 01:48:34
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/
Postat av: mamma

Det ser gudagott ut..mat är ju så gott

2010-08-14 @ 14:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback