Något för att hålla mig vaken...

...Snodde Linn's lista ;p


Du heter:
Thina
Smeknamn: "Thiniz" är väl det vanligaste jag hör...
Låt som när du är ledsen sörjer till: Det finns ett flertal...

Beroende av: Kärlek, djur och vin ;p

Vad tror folk om dig? Hoppas på att folk inte tror så mycket utan lär känna mig först. Men bortsett från det så.. Folk brukar tro att jag är lika smal och vig som förr när jag tränade ;)
Stämmer det? Tänk om man kunde få svara ja här! :) Nej, men jag kan lätt bli vig igen och ska börja jobba på det. Så värst smal tänker jag inte bli igen ;p Trivs rätt bra numera, trots en graviditet osv.
Vad får du oftast komplimanger för? Rumpan och ögonen ;)
Hur imponerar man på dig? Genom att vara äkta omtänksam, kunna skratta mycket, att vara djup på ett bra sätt och ha humor!  
Brukar du skratta för dig själv? Ja då och då, men ler mest stort :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Det ska jag göra gumman :), puss"

Var bor du? I Vasastan, Linköping
Trivs du där? Ja, mycket bra!.

Hur svarar du i mobilen? "Ah, hej" om det är nån jag känner... Annars " Ja, det är Thina"
Vem ringde du senast? Mamma förut idag.. men inget svar.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Antal timmar sömn inatt: Känns lite som ett dåligt skämt att ens tänka på ;) 

Sov du ensam: Nej.. Min dotter sparkandes i sömnen sov närmast.

Brukar du komma i tid: Det beror på till vad.. till ett arbete och sådana saker kommer jag alltid i tid. Ska jag iväg på nåt party eller liknande så spelar det ingen roll NÄR jag börjar fixa mig, för i slutet är det alltid så bråttom att jag nästan ger upp och då kommer jag alltid försent.
Hur känner du dig nu: Trött och less på det mesta. Men jag är rätt så frisk iallafall!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Jag försöker vara lite färggladare emellanåt numera men jag trivs verkligen så bra i svart. Det är snyggt! Men gärna blandat med något litet rött eller lila.

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt, men vill att man tar hand om både sina händer och fötter så att det känns fräscht. Fixar naglar, filar fötter och smörjer in sig så man är mjuk och luktar gott :)

Hade du en bra kväll igår? Minns inte hur det var men har för mig att jag var uttråkad och ville hitta på något.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23-tiden på vardagarna oftast.. Men önskar att jag kunde tidigare.
Är du blyg? Nja, inte direkt ;)
Sysslar du med någon idrott: No no no
Vad är det bästa du vet? Kärlek, katter, vänner och familj, vin, resor, musik, teater, och att sjunga!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Är du nöjd med ditt liv: Vissa saker i det, och vissa inte.

Är du bortskämd: Absolut inte! 
Vad gör du i morgon: Lämnar/hämtar på förskolan, söker arbete, städar och leker med Jen.

Vad är det värsta du vet? Dödliga sjukdomar, de som har djur som inte borde ha det, spindlar, oliver, illamående, pengabrist......
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja definitivt.
Vad är det finaste du fått? Jennie, Max och Minus, och kärlek.
En speciell dag du minns: Ja. Den sorgligaste för 1,5 år sedan.
Du samlar på: Gossedjurssamlingen finns kvar och ska tas upp från säckarna snart, men det blir inte att köpa fler nu ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast ingen...
När grät du senast: Någon dag sedan...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, klädshopping, bli djurfadder, skänka till cancerfonden och unna de jag älskar sådant de tycker om. Skulle vara helt underbart att få köpa presenter och bjuda på mat o vinkvällar! :)

Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Har min dotter och vill ha två barn till.

Är du musikalisk? Jo... vore väl lite konstigt annars med tanke på bagaget :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Saft eller vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: åh nej...
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem har inte gjort det?

Biter du på naglarna: Nej


Kommentarer
Postat av: Linn

:):) Ser att vi svarat likadant på en del! Ja usch o tvi för oliver alltså, can't stand them! Dem kommer nog näst efter smörpopcorn, tillsammans med paprika! Får rysningar :) Pusspuss

2010-08-18 @ 15:03:08
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Thina

haha!

2010-08-18 @ 15:29:02
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback