Ny vecka...

Ny vecka, nya tag. Eller ja, vi får se. Känner mig mindre motiverad till några nya tag alls faktiskt, har ingen lust och ingen energi. Och så förstås förkyld på detta. Så nu har jag klagat klart när det gäller mig och kan iallafall påpeka att jag har fått sova inatt! 5 timmar! Och det i sträck! Det har ju helt klart gjort sitt så trots allt så lär jag inte må lika dåligt som igår.

Upptäckte en glödhet unge bredvid mig imorse, och inte var hon något sjuk enligt henne... För hon ville verkligen till förskolan och blev så ledsen när hon inte fick det. Feber-koll och ja självklart. Så det blir att vara hemma för skruttungen. Nu har hon väl släppt den värsta sorgen för utebliven dagis-dag så det ska väl gå vägen detta.

Slänger ut lite pics från i fredags nu då :) När Britt och Johnny var här på middag. Mys!!
(Fick förresten en fin ros med en grön kvist av dem, blommor gör mig glad)


                            
                            
                             
                             
                            
                             
                             




Kommentarer
Postat av: mamma



Det ser mysigt ut..ni får skynda er att bli friska..Dagis kan man ju inte bara missa alltför länge..Vad roligt att hon trivs på dagis,,

2010-08-31 @ 09:36:10
Postat av: Linn

Men herregud vad gott det där såg ut!!!! :) Har inte orkat fixa nån mat nu när jag varit sjuk så har knappt ätit sen i förrgår..hehe o jag har nästan två hela inlägg där jag klagar över hur dåligt jag mår, så du är knappast gnällig :) Krya på er sötnosar!!!! <3 Måste genast inspektera kylskåpet fter något ätbart! ;) Pussokram

2010-08-31 @ 23:38:09
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback