En mycket mysig lördag

Lördag hos pappa, med grillning på schemat (;P Det blev annat... rostbiff o potatissallad bl.a. Mums!), var jättebra! Mysigt att ses, och då menar jag verkligen! För vi ses så förjävligt sällan. Ibland lite så man nästan blir ledsen för att jag saknar dem så himla mycket. Älskar att vara där hos dem.

Jennie hade jättekul också och en ..höhö.. "huvudgrej" var ju HSB-kepsen. Nu lever hsb-familjen vidare ;) Det är min fabror och "faster" som jobbar inom det och det har alltid varit en liten grej så :) Minns så väl när Kenneth var den som kom hem till oss när något var "trasigt" haha.. Eftersom vi hyrde lägenhet av HSB efter min mamma o pappa skildes. Jag var lite sådär stolt som ett barn kan vara av någon man tycker mycket om :) Och jag tyckte han var världens roligaste o härligaste farbror!

Så tillbaka till lördagen, jag fick paket också! Ja, det råkar ju vara den här tiden på året igen nu då.. Verkligen IGEN. Tycker man alltid blir lite äldre, hemskt! Men är mycket tacksam för presenten bestående av det jag behöver mest ;) Pengar och vin.

Något vääääldigt roligt, enligt fröken Bus, var ju vattenslangen som min kära far introducerade i hennes liv. Så i ett snabbt ögonblick var jag och Marcus lite blöta och ett högt akutskrik kom ifrån mig när det plötsligt kom in massor med vatten på balkongen där vi satt och tyckte att vi slappade medan Jennie roade sig. Pappa hade visst tittat bort lite... Och jag trodde ju förstås att det var min pappa som jävlades, men det var min dotter. Ja, man blir väl som man umgås...

Blåbärsplockning och grodhittande blev det med. Allt var toppen!


                                       
                                        
                           
                            
                                        
                                          
                             
                                         
                                        
                                        
                                         
                                        
                             
                            
                             
                            
                             



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt ni ser ut att ha..akta er för alla bus-trix Morfar lär ut t Jennie..kan hon inte egna så...

2010-08-11 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback