Nog för att...

...vi haft semester under den varmaste tiden i år... Och nog för att jag gillar regn, blixt och dunder emellanåt.

Men, är sommaren slut nu??
Och nog för att jag tycker om alla årstiderna men ändå längtar jag ofta till sommaren lite mer - frusen som jag är. Ska man då längta i 10 månader för att få uppleva knappt en månad av riktig sommar och sedan en månad av sommar med regn och lite rusk? Det här känns orättvist. Ge mig en ö av värme och sol! Ok det var jävligt mysigt med dundervädret förut.

På tal om värme. Marcus är och hämtar Britt och Johnny som kommit hem till Sverige från Sicilien idag. Tråkigt för dem. Att vara hemma igen alltså.


                                                        Ge mig mer av sommaren...
                                                  


Kommentarer
Postat av: mamma

eller hur..Augusti brukar ju vara så fin..o DU föddes ju då, den varmaste dan på hela sommaren, stod så i NT.då.Tänkte råna en bank så man kunde åka iväg.

2010-08-18 @ 09:02:50
Postat av: Thina

Bjussar du mig då mamma lilla?? efter du rånat banken alltså?

2010-08-18 @ 21:21:37
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

Självklart!Det vore något...

2010-08-19 @ 12:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback