Kafferapport ska bli!

Vi fixade en massa viktigt igår jag och Marcus, och de sista var att ordna ett dagispapper så då passade jag på att få hjälp med några andra papper och postning :) (tack!). Och jag förstår helt klart hans poäng här nedan som jag fann idag i msn-konversationen ;) (Och ang kaffet handlar detta om min nya bryggare).


Marcus sa (i går 21:42)

Hej lille Thiniz! Du hade ju skrivit massor till mig på MSN, men det kom upp i en annan flik så jag såg inte det. Jag vill ha en kaffe-rapport imorrn!

Marcus sa (i går 21:46)

Till det måste du bifoga antal mått det blir i snitt per bryggning, kaffets prisutveckling och hur mycket kaffe du köpt sedan du blev myndig. Bifoga även alla avier du fått de senaste 3 åren.

                                                                 



Kommentarer
Postat av: britt

festligt, förstår vad han syftar på

2010-12-06 @ 22:31:50
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback