Fynd från Åhléns

En snabbsväng in på Åhléns i måndags vid lunchtid. Men för första gången tyckte jag inte att de hade så mycket av värde. Jag brukar annars gilla den butiken väldigt mycket. Det är roligt att bara gå omkring och titta där inne annars. De rear fortfarande ut en hel del "gammalt" så kanske är det därför. Men så hittade jag plötsligt ett par fynd som min plånbok gillade mycket :) Det var halva reapriset på denna tvålpump och tvålkopp. Toppen till vårt badrum!

Köpte ju för ett tag sedan en tvålpump Le Bain från Hjortgården som tyvärr inte fungerade så jag fick pengarna tillbaka. I övrigt har den butiken jättefina saker i min smak och stil. Skulle kunna tänka mig att beställa några tvålar därifrån sen nångång. Till exempel i denna härliga "smak" som Hallon/mandarin från Provence:

         
      Bild lånad från Hjortgården




Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Första gillar jag med :D

2010-02-04 @ 11:46:57
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Tobias

Haha yes det är askul att titta tillbaka :D

2010-02-04 @ 12:23:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback