Picnic on the floor

Konstigt nog hade jag inte med en av mina älsklingar (min KAMERA) när vi var i nya hemmet i måndags för att kolla läget. Men tog några dåliga bilder med mobilen i dåligt ljus :D Knappast värda att lägga ut men här är en bild iallafall som visar picknicken vi hade på köksgolvet Jennie, Anna och jag. Vi kände för fräsch frukt och juice till "mellis" så det blev ett paket underbart goda vindruvor, som dessutom är det Jen älskar mest, och Brämhults färskpressade apelsinjuice. Och till efterrätt (efterrätt till mellanmålet ;)) blev det mandariner och bananer. Gott gott. Så sen orkade vi busa på. Eller det var mest J och A som busade på, och då menar jag att de verkligen gjorde det :D Så söta så och det är så kul att titta på dem när de är igång.

Sen ett tag innan vi skulle gå blev Nenne jättetrött och sa "foffa" med bedjande ögon. Undrar hur hon tänkte då hihi. Finns inte en enda möbel än, men hon kände sig som hemma redan. Fantastiskt!

Apropå soffa... Ett par äldre män har precis varit här och hämtat hela vår soffgrupp + soffbord och matta. Så nu ekar det här inne i vardagsrummet vill jag lova! Sålde möblerna och förlorade 10 500 kr på det :D Inte helt okej! Men vi vill inte ha skinnsoffa mera. Vi vill ha något mjukt och skönt i tyg, som man kan krypa upp i om kvällarna bara för att mysa. Men visst lär vi sakna vår fina soffgrupp massa med :(


Kommentarer
Postat av: tezzan

har ni köpt nya soffa ??

2010-02-05 @ 11:44:30
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: bella

vilken söt liten tjej

2010-02-05 @ 14:13:34
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback