Projekt målning utfört

Först och främst, ett stort grattis till Milla som fyller 26 år idag!!

Svärmor hit idag efter jobbet och hon stannade så att jag och M kunde åka och handla en sväng själva. Vi var borta bara EN timme! Helt otroligt vilken skillnad det är att handla utan barn och med barn :) Så det gick ju smidigt. Vi tog Ikanos Willys så vi kunde gå in en tur på apoteket med. Kalasbra.

Var uppe och städade på vinden efter mitt och Annas målarprojekt vi har hållt igång med två kvällar nu medan hon varit hos sin F, vi målade klart möblerna igårkväll. Tror att det kommer bli bra. Fast vi har ett problem vi två... hade vi bara tillräckligt med tid och färg så skulle alla icke vita saker åka med, om man säger. Marcus börjar oroa sig.

Varma Koppen är slut, sen nattning av mitt lilla barn väntas här och sedan nattning av mig själv. Godnatt!

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, så jäkla snygga vi är! Sjukt roliga kvällar! Ha ha! Älskar dej <3

2010-02-24 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback