Snöbollar & Igelkottar

Har unnat mig (unnar mig av en av den vänstra påsen just nu ;p) lite godis idag. Det finns verkligen inte mycket godis jag gillar men dessa två sorter är riktigt goda. Snöbollarna är sådana med kola inuti och de högra är omtalade, mellan mig och farmor mest, som farfars favoritgodis :) Och de är ju så goda så. Trodde förut inte att jag tålde nån av dessa men speciellt inte "farfars" godis då jag trodde att det var laktos i. Det är nog så också egentligen, men inte i just denna förpackningen tydligen - vi får hoppas att det står rätt på innehållsförteckningen.

Hur som helst, lite gott att unna sig av detta idag. Men annars är jag inte mycket för sötsaker alls som många andra. Däremot undrar jag hur jag ska klara av att jag är så sugen på semlor dessa dagar när de syns överallt! För DET är trots allt något jag gillar ;D

Idag var ingen dator-dag alls typ. Har fixat o styrt som man gör hela tiden nu. Hoppas på att kunna sitta här några korta stunder imorgon istället :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

det som är roligt med kommentarer är ju just det här med att byta erfarenheter och säga sin åsikt =)



De där snöbollarna är även ett av mitt favoritgodis- UNDERBART goda!

2010-02-02 @ 22:24:58
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback