Ute med Liten

Nu har vi BÅDA (även M alltså ;)) förstått att det tar en helsikes lång tid att gå och handla. Det är inte mig emot utan jag tycker det är superkul att gå ut sådär med Jennie som lufsar på i sin egen takt. Vi brukar stanna och titta på fåglar, prata om all snö och lära-om-grön-och-röd-gubbe vid övergångställena. Det tar tid, men vi har inte bråttom utan det ska få gå i hennes takt. Det är roligt och lärorikt.

"Nenne handla maten", superstolt vrålar hon ut det i affären gång på gång. Hon drog korgen på hjul och till och med när den blev jättetung ville hon dra den. Jag fick inte ta den. Sedan när jag väl lyckades sno åt mig den (för att den blev tung tung tung) så hjälpte hon istället till med att putta på korgen när jag drog :)

Jennie gick till Priso, inne på Klippet och i mataffären och först väl utanför senare kom hon på att det nog skulle vara skönt att åka vagn hem. Så så blev det, och trött var hon allt då ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, härliga lilla unge :D Ses i morgon baby!! LÄNGTAR om man säger! Hör av mej när jag är på tåget! pusspuss

2010-02-19 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback