Vardagsassistans...

Svärmor kom hit ett tag för lite assistans i vardagen p.g.a min eländiga rygg som blev värre under natten. Kunde inte heller sova då jag måste ligga som en köttbulle om den inte ska värka hela tiden. Har strålat ut ända till knäet idag, lagom skönt hmm. Britt gick ut lite med Jennie och medan jag nattade middag så diskade hon åt mig. Gulle <3 Fick även semla från bageriet till kaffet :D Ligger här i min säng, näst intill orörlig och ska förbli det tills snuttan vaknar igen. Önskar att jag ska sluta ha så himla ont snart, riktigt hemsk känsla över att det blivit såhhär igen med ryggen. Om det hjälpte skulle jag gråta ut mina floder tårar för det...

Ska försöka hitta min kabel till kameran (osmidigt att packa ner den bland kartongerna, inte okej!) sedan så jag kan komma igång igen med bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Tobholm

Hej igen! Namen stackar åkt på rygg ont... Hopas det blir bättre snart. Har tänkt på dig också men kanske inte just den senaste veckan men ändå. Annars är allt bra med mig! Jobbar och står i. Du bor kvar i Linköping och hur ser det ut på jobb front?



Jaha så du gillar också foto, vad roligt! Ja en bild varar bara ett ögonblock så varför inte föreviga det med ett kort =).

2010-02-12 @ 15:41:34
URL: http://www.tobholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback