Vi kom inte iväg

Idag blev det inget dagis för lilla Nenne. De ringde alla 15-timmars-barn's föräldrar imorse, till oss 5 min innan vi skulle ta på oss ytterkläder :D För dåligt med personal idag. Men som Marcus sa hade det nog inte gått att ta sig till förskolan idag för vädret som råder och all snö. Så det var nog lika bra! Synd bara när det skulle varit näst sista dagen för fröken Bus där. Imorgon blir sista dagen. Sorgligt.

Vi har inte gjort så mycket idag. Finns inte mycket att göra hemma nu men tänkte att vi skulle dansa lite och så, om hon vill, "baka kaka" sedan. Dega med trolldeg.

Själv behöver jag få massor gjort här hemma som vanligt senaste tiden förstås. Men snart ni! Snart är det över med detta! När vi väl är på plats behövs ingen stress, no way.

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) idag har jag varit på min praktik :) dudå? kram

2010-02-03 @ 19:28:26
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Erika

o Här blev det bara dagis typ 2 timmar för E, hon fick nämligen feber av vaccinsprutan idag. tyckte det var konstigt att den inte kom tidigare. inte så hög feber, men ändå feber ju :/



Ludwig hälsar o tackar för gratulationer =)

2010-02-03 @ 23:17:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Skönt på ett sätt att det inte blev något dagis, man kommer ju knappt ut! :)

2010-02-04 @ 07:46:44
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback