Äntligen ett par BRA skor!

                                          

I really love my new shoes! :D Dessa bruna varmfodrade stövlar köpta på Din Sko för halva priset, endast 249 kr. Vilket kap! Lämnade tillbaka de usla köpet ala vinterstövlar som jag TILL SLUT i alla förtvivlan gjorde på Skopunkten efter att ha tittat i varenda skoaffär UTAN att ha hittat ett par varmfodrade skor jag tyckte var både snygga och bekväma. Men så idag sa det bara paff! Och så hittade jag MINA härliga stövlar med underbart foder och snygga detaljer. En låg kilklack var det också precis som jag vill ha det! De sitter som om de var anpassade till mina fötter, trots det problemet jag alltid har... att jag har "37-och-en-halv" i storlek och det typ aldrig görs längre! Så jag är riktigt glad för detta idag. Nu behöver jag inte frysa om fötterna längre, tjohooo! :D

Kommentarer
Postat av: linn

Gú vilka sötnosar, jättesnygga :) Jag har 38,5 typ så jag vet vad du pratar om haha. Puss på nosen

2010-01-23 @ 13:10:40
Postat av: tezzan

tuff o snygga ;)



Hoppas oxå på att både du o jag kan jobb snart det måste vara våran tur nu ju ;)

ha en bra lördag ;)

Kramizar

2010-01-23 @ 15:03:24
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback