Även akvariumet

Sitter här med varm baguette, blåbärssoppa och min kaffekopp efter att ha sovit en tung och orolig natt med massa mardrömmar (nej, inte något i stil med gårdagens film, promise!) och en förmiddag även den i sängen men med något bättre sömn. Det lär ju hjälpa lite. Det var ett par som kom för att köpa vår lilla "tjocktv" som vi haft i sovrummet. En tidig lördagsmorgon, men skönt att den blev såld och det var ju inte jag som gick upp! :) Jag bar ut den förbaskat tunga burken igår till hallen så Marcus kunde sköta affärerna idag (han får ju inte bära) utan att störa mig. Toppen. Nu är både den tv:n borta och skänken som vi haft i hallen. Ska ta tag i det som vi har ståendes på vinden nu med. Skidor och skridskor ska säljas och mitt akvarium!
Nån intresserad? :) Tror att akvariumet är på 75 liter, fint och välskött med alla tillbehör till som behövs för ett gäng vackra fiskisar i :D

Skänken hämtades igår och om vi hade vetat hur många som ville köpa den hade ju vårt pris varit mer om jag säger så, så det var lite trist men men. Nu är den borta iallafall. Och det innebär också 15 lådor mindre förvaring för oss men den får inte plats i vårt nya hem sedan. Och den är verkligen INTE vår stil heller, och omodern. Men den har förstås varit kanonbra att ha som byrå = mycket plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback