Breathe No More

                                                    
Det här är Amy Lee, en av mina favoritsångerskor. Satt just och lyssnade på gamla låtar och hade helt glömt bort vissa underbara. Jag kommer dock aldrig glömma konserten med Evanescence jag var på för några år sedan. Jag varvades helt klart mellan att ha askul och att vara helt svävande på moln. Tänk om man kunde få se dom igen!
Här är en av mina favoritlåtar, Breathe No More. Och med den säger jag godnatt för ikväll. Lyssna och njut!

                         
                            

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

hej allt bra denna lördagnatt? :)

2010-01-31 @ 01:36:40
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback