Dags för hemfärd

Vilken matt dag. Jag är sjuk igen, vaknade med världens halsont så fick fixa honungsvatten samtidigt som Jennies flaska imorse. Arbetsdag för Britt o Johnny, nu efter all ledighet. Och vi ska åka hem snart eftersom lilla Bus ska till förskolan igen. Nu börjar allvaret efter jul och nyår och allt sånt. Men det känns rätt bra.

Ska köra igång flyttpackandet imorgon på allvar. Vi får leva i kartonger ett tag, det struntar jag i, bara jag får bort stressen över detta med flytten som steg hos mig nu när Marcus blev långtidssjuk. Packar jag ner det mesta som går så kommer allt kännas mycket bättre sedan. Måste passa på nu vid de tillfällena våra nära är så snälla och tar hand om skruttan för det är garanterat svårt att packa medan man ser efter Jennie själv, jag tror det mesta packas ur kartongerna igen då innan man hunnit stänga igen dem ;)
Nähe, nu är det bäst att göra i ordning våra saker och packa in mina små grå i kattburen inför hemfärden.
Hoppas ni alla har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback