Den ultimata musikmobilen

Allt hade gått bra hos mormor och Christer och Jennie hade så roligt! Det är ju toppenbra! Just nu ligger hon och sover på ett annorlunda sätt igen, i en knasig ställning i en fåtölj somnade hon middag. Men hon ser ut att sova gott och det är ju huvudsaken, inte var eller hur :)

Igår beställdes en ny mobil till mig. Anledningarna är flera men denna gången blir det med abonnemang (skulle annars inte kunna köpa en ny mob) så mitt kontantkort åker väck, även om jag gillat den grejen med. Vi får väl se hur jag tycker jag klarar det men det kommer nog gå jättebra :) Ringer ju mest till comviq ändå och har ett riktigt bra erbjudande om gratis abonnemangsavgift till midsommar. Annars får jag byta tillbaka till kontantkort igen om två år när bindningstiden går ut. Ska bli superkul med en bra mobil som jag hoppas kunna lita på lite mer än denna jag haft nu.

Nokia 5800 XpressMusic heter den och har en riktigt snygg design. En superbra omtalad musikmobil med helskärm och touchscreen. Så snart mina vänner har jag en mobil som, förhoppningsvis, alltid ska fungera! ;)

                                                       

Kommentarer
Postat av: Marcus

Marcus Pettersson gillar detta

(och är lite Facebook-skadad)

2010-01-24 @ 13:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback