Elsas Mode

Jag är helt fast, Marcus med. I böckernas värld. En relativt ny (iallafall sedan länge...) ny grej vi börjat med båda två, och det är att läsa. Läsa, läsa, läsa. Det är så jäkla mysigt, rogivande, spännande, kul och himla inspirerande. I love it! Just nu är det för mig Elsas Mode som gäller. En härlig bok av Sofi Fahrman (Sveriges mest kända modejournalist som ni säkert känner till), hennes debutbok och den första i en trilogi som handlar om Stockholms modevärld. Den var väl inte superintressant de första sidorna men nu kan jag knappt släppa den, den blir bara bättre och bättre ju mer hennes liv rullar på kan jag säga!

I detta ämne undrar jag då förstås hur det går för Anna med boken? (hon fick denna av mig i julklapp). Har du fastnat lite sådär som en annan har gjort? Hope so.

Nu ska jag återgå till sängen och Elsa.


                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback