Liten blir stor...

Godmorgon-alldeles-för-tidigt-för-min-smak-som-alltid! :D

Idag är det den 21 januari, vilket till exempel innebär att Jennie är 23 månader och fyller 2 hela år om en månad exakt. Eller jag började få värkar för ca 2 timmar sedan så än är det ju ett tag kvar men om ungefär 11 timmar är det rätt exakt :) Gullungen börjar verkligen bli stor om man säger...
"Jennie om en månad fyller du 2 år" sa jag precis till henne. "Aaaah" svarade hon klok som hon är ;)

Nenne har precis dragit upp pappa ur sängen. Men hon är duktig, hon försöker vara tyst medan pappa sover och säger "schhhyyy" med pekfingret över munnen. Sedan när jag säger att hon kan gå och väcka pappa för lite frukost smyger hon in till honom i sovrummet. Men sen är det full fart! Hon drar av honom täcket och försöker, bokstavligt, DRA upp honom och fort ska det gå också!

Nu är det dags för frukost (KAFFE för oss vuxna kan jag säga!). Även om jag aldrig känt mig piggare eller så av kaffe så känns det som att man borde bli det så jag ger inte upp än ;) Vissa MÅSTE ju ha det på morgonen "för att vakna" så något måste det ju ligga i det ;)

                                         
                                                      
                                                       
                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback