Mycket skumt!

Besök av pappa och Catarina igår och sedan mest en massa packning. Efter idag och imorgon bör det mesta ha packats ner eftersom det är sista helgen innan flytthelgen nu. Det är inte klokt vad fort tiden faktiskt går! Fick nyligen en verklighetskänsla som for genom kroppen och berättade att det liksom är NU PÅ MÅNDAG vi får nycklarna till vårt nya hem. Ojdå, har visst lite kvar att göra! ;) Och det tar tydligen sin tid med mitt ryggont och en lite handikappad man i huset minsann! Inte lätt för 90-åringarna Olofsson/Pettersson inte. Och den yngre personen här hemma går verkligen inte att lita på! Fast nu är hon iallafall med pappa sin till affären för att "handla maten" så vi får hoppas hon utför sitt uppdrag så galant som hon egentligen kan när hon vill! Här hemma är det mest dans och degkastning som gäller annars nämligen.

Nu ska jag ta mig ett RIKTIGT REJÄLT skumbad i varmt varmt varmt vatten för att mjuka upp min gamla kropp ;p En av de absolut sista gångerna i detta kar. Och sedan har vi inte ens ett badkar!

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback