Telefonköööö!

När man sitter på plats 126 i telefonkö (försäkringskassan) finns det inte mycket hopp ;p Det är iallafall nu man önskar att man hade handsfree på telefonen kan jag säga..!

Har äntligen fått NÅGOT svar från nödfalls-a-kassan och givetvis, då vi bor i pappers-Sverige så går det ju inte att ringa och fråga saker, utan min ansökan behöver förstås kompletteras med ytterligare papper. Så klart jag tar tag i det på en gång så detta kan bli klart åtminstone cirka 3 månader efter att jag sände in allt första gången ;)


Min kväll just nu, rätt lugnt alltså. Så vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Marina Bengtsson

Tack gumman, tänker på er med. hur det går med allt packande och hur ni mår i all kaosen. Jag hoppas allt blir bra när ni är på plats i nya sen, även om det är lite tungt nu.. kramar

2010-01-27 @ 22:09:36
URL: http://lakritsviolen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Konstigt att papper ska skickas hit o dit o fram o tillbaka när det är år 2010. Att inte A-kassan och F-kassan osv inte kan komma åt varandras databaser är också riktigt konstigt. Jaja, om hundra år kanske. :)

2010-01-29 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback