The Reef

Idag har jag haft fullt upp igen så inget bloggande för mig idag. Har fixat här hemma bland tråksaker som papper och en massa grejer som jag gärna skjutit upp! Men nu är det mesta av det ordnat och nedpackat så det känns jättebra! Har även suttit och skrivit in mer i "mitt arbete" jag gör till Jennie, som hon ska få i framtiden, om hennes utveckling och barndom samt fyllt i mer i hennes barndomsbok (typ "mitt första år" fast denna är fram till skolstarten också). Detta är dock roligt och jag kan sitta väldigt länge med sådant när jag väl börjat :)

Men jag har kommit fram till att sängen inte ska behöva skrika så mycket längre ikväll, och allra minst boken jag läser innan sovdags! Ville dock studsa in här en kortis först :)

Jennie har idag varit lite som i början på dagis fick jag höra. Velat vara med personalen bara och nära, och sådär blyg och knappt pratat något. Det blir man ju lite ledsen över, även om det mest troligt bara var något tillfälligt idag. Vi hade iallafall en rejäl mysstund här hemma och såg klart filmen om "fiskarna" som Jennie tycker så mycket om! Och så kalasade vi faktiskt på köpt pizza till! :) Sen har vi förstås målat och lekt en hel del som alltid!

Filmen om "fiskarna" som Jennie kallar den är filmen The Reef och den är verkligen en supersöt film som jag kan se flera gånger. Idag var andra gången. Känner jag min dotter rätt så kommer jag nog sluta tycka om den filmen inom en rätt snar framtid ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback