Upp och ner.

Inte det allra mest lämpliga har hänt. Det som inte fick hända nu har hänt och jag dör av orolighet snart. Förstår inte hur det ska gå till nu. Min rygg som blev så stark har precis pajat igen. Haft känningar de senaste två veckorna, eftersom jag tagit i och jobbat på så mycket ensam den senaste tiden. Nu när jag dammsög gick det illa så nu vet jag inte om jag ens kan bära upp Jennie när det behövs. Då kanske jag får ryggskott igen. Fan, hur kunde allt bli såhär NU och allt samtidigt! Som jag vill gråta, men det hjälper ju inte det heller.

Nu behöver vi en extramamma :) Som sagt förstår inte hur detta ska gå till nu. Allt är upp o ner.. Vi behöver våra friska kroppar tillbaka NU både jag och M.

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback