Utmattad.

Med tårar av utmattning efter fyra timmars "nattning" och barnet fortfarande inte sover! Det känns just nu hopplöst och jag är helt slut. Det är mycket precis hela tiden och ingen sömn blir det nästan heller så inte konstigt att man faller ihop i smådelar snart. Men det kommer nog bli bättre snart och bara lite vila skulle hjälpa massor tror jag.

Hoppas det känns annorlunda imorgon då jag faktiskt får träffa mina sötnosar i Linköping. Det blir av tack vare Jennies fantastiska farföräldrar, så det kanske kan vända på allt lite för min del. Hoppas över huvud taget att jag orkar bara!

Marcus är äntligen hemma! Helt hemma. D.v.s. inte permis och nu med innehåll i magen sin borttaget ;D Så nu hoppas vi på bättre tider. Än så länge är han fortfarande dålig. Sängliggande och kan inte gå rakt. Ont och äter starka tabletter (morfin). Han får inte heller bära något på TRE MÅNADER. "Tjena flytten är det dags att packa och bära nu?!" Nä men det löser sig nog. Men att packa ner hela lägenheten SAMTIDIGT som man ser efter barn och håller rent omkring oss. Jag förstår ärligt talat inte hur det ska gå till riktigt. Ett par armar och ögon till kanske vore något? Är helt slut redan efter att ha varit ensam ett bra tag nu när M legat på sjukhuset. Tycker synd om "alla" ensamstående föräldrar till småbarn kan jag säga..

Vi har iallafall haft Anna hos oss över natten som var och igår var även Christina här en sväng så vi bubblade och åt mat innan natten kom. Sedan avslutade vi kvällen (när lillan äntligen somnat - samma visa varje kväll numera) med en varsin bok i sängen. Supermysigt, som man borde göra oftare!
Idag åkte vi pulka. Första gången som lilla Jennie åkte pulka i en pulkabacke. Både läskigt och roligt! Kallt och friskt ute - underbart. Ikväll är det nog inte lika underbart med nästan - 22 grader här utanför ;)

                                 
                                        


Kommentarer
Postat av: Hella

Flytten går nog bra endå! Ni har säkert folk som mer än gärna ställer upp!

Skönt för M att skiten är borta nu!!!

2010-01-10 @ 14:28:28
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback