Inte helt okej...

Somnade en stund på dagen efter att knappt ha sovit inatt och vid den lilla sömnen inatt var det verkligen ingen bra sömn. Dessutom fanns en fluga i sovrummet och det var ju för himla skojigt tyckte de två små grå älskade sötsakerna i mitt liv. Så kan det vara minsann! Och för att återgå till den inledande meningen att jag somnade en stund på dagen...

I Jennies säng, pang bom och så hade jag visst slocknat. Och där låg jag och drömde en vidrigt hemsk mardröm att jag DOG! Ja, verkligen och av att jag kramades ihjäl av en fet boaorm. Inte okej. Det kan finnas enklare sätt att dö på kan man tycka men min dröm tyckte att jag skulle kvävas till döds. Inte okej. Jag mötte dock den feta ormen utanför teatern där jag lyckligtvis hann se iallafall halva Chess. En dålig uppsättning med dåliga skådisar var det dock, ja riktigt b faktiskt men ändå.. Det var längesedan jag fick gå på teater/musikal och det saknar jag enormt mycket.

Nu känner jag att jag lever iallafall! Och jag är fortfarande INTE rädd för ormar... sorry ;)

                        



Kommentarer
Postat av: mamma

att du bara törs..Vad sa Marcus?

2010-07-20 @ 13:46:06
Postat av: Thina

Han tyckte väl att det var lite galet men kul att jag gjorde det när jag så gärna ville :)

2010-07-20 @ 14:40:32
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback