Jul året om...

Idag känner jag sådär mycket sommar i mig så att man blir lite lycklig även när annat inte är helt lyckligt. Det känns skönt. Solen skiner, gräsklipparen går för fullt utanför fönstret och fåglarna kvittrar. Det är ännu morgon, strax förmiddag och vi är helt klara för dagen. Vet dock inte vad dagen ska erbjuda oss än. Jennie vill att vi ska cykla någonstans. Jag vet inte vart. Jag är sprallsugen, samtidigt som jag vet att jag har så mycket att göra framför mig. Speciellt vill jag få klart storstädet idag och styra upp lite annat. Vad gör ni idag?


Nu när jag skriver om sommaren kommer jag att tänka på att folk fortfarande har julpynt framme. Huh? Det kan jag inte med överhuvudtaget. Mitt över vår balkong har de en julstjärna i fönstret och här är ett bevis till. en TOMTE som lyser mellan gardinlängderna. Det är ju för fan inte riktigt klokt någnstans! ;p

                           


Kommentarer
Postat av: Marcus

Men det där är väl inte utanför oss? :S

2010-07-21 @ 10:14:18
Postat av: Marcus

Läste visst inte ordentligt... :)

2010-07-21 @ 10:14:55
Postat av: mamma

Så hemskt.De kanske firar Midsommar i Jul istället.

fick du bilderna som Christer skickade



f



2010-07-21 @ 19:24:29
Postat av: Gunila

Man kan tro att du aldrig varit hemma hos mig men jag är nog inte riktigt klokt någnstans!

Men jag trivs när det tittar fram en och annan Nisse i vrårna.

2010-07-21 @ 19:40:46
Postat av: Me myself

Mamma: ja det fick jag tack :)



Gunila: Hihi nog vet jag att du gillar julpynt, men även under sommartider alltså? :)

2010-07-22 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback