Längtan till fredag...

                             

Något liknande detta längtar jag efter.. eller kanske till. För något gott i glasen till grillkvällen på fredag ska det väl bli. Dagen det här fotot togs fick jag och Marcus för oss att prova rosévin på den precis fixade balkongen. Det var ingen höjdare så det får bli vitt nästa gång. Rosé var bland det äckligaste jag druckit! :0

Nå, på fredag blir det grillkväll med Anna och Fredrik. Skönt att ses äntligen då.. Numera går det inte ens att få tag i bruden i fråga. Helt bortvimsad jämt!

Har latat mig, och sedan städat badrummet inklusive rensning av ALLT innehåll där. Utomhus har vi ju varit jag och Jennie med och busat samt ätit röda vinbär i mängder :) Det var var den här dagen hade att erbjuda. Imorgon blir det åter städ och så en massa annat som måste tas itu med..

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Karin

Blanda rosè och fanta, det är mumma för själen =)

2010-07-21 @ 10:32:25
Postat av: Thina

Jaså! Ja visst nångång så ska jag allt tänka på det o se om det kan smaka bättre :)

2010-07-21 @ 10:43:26
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha ;) Längtar massor till fredag! Rosè för min del om man säger ;) Ialf ett glas! Har gått och blivit hälsosam sista veckan :O

2010-07-22 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback