Bara lite babbel...

Skruttan är sjuk, jättefebrig närmre 40 temp inatt och hon har legat hela dagen helt utslagen. Hon tar det så bra, hon är så duktig. Igår sa hon "Nenne sjuk" och visst hade jag tyckt hon var lite väl varm ett tag men hon hade ju helt rätt.. Nenne var ju sjuk. Man blir lite förvånad när en tvååring plötsligt säger så faktiskt. Så medveten om allt, min lilla tjej. Så det blir ingen förskola imorgon då så inskolningen avbryts lite, jättetråkigt. Ännu en sak som var tråkig var att det ju har varit Flygdagarna i helgen på farfar Johnnys jobb. Jennie älskade det förra året, så spännande! Så dit skulle vi ju idag men inte blev det så inte.

Själv är jag med sjuk. Fortfarande. Dock snorförkyld igen också. Måste hinna gå till läkaren den här veckan med hostan, den är nog inget att leka med längre efter flera veckor och när det bara blir värre... Jag är SÅ trött på att vara sjuk hela tiden! Så innerligt trött på skiten. Och just nu trött på allt och på mig själv. Usch vad man kan vara besviken på sig själv ibland! Milla, Victor och bebis är i Sverige och jag kan inte träffa dem!!! För att jag är så förkyld! Är så jävla ledsen för det. Men det går inte för sig att den lilla krabaten blir massa förkyld. Nej nej. Men det är riktigt hemskt att inte få hålla om henne och prata till henne och få umgås med hennes fina föräldrar.

Känner mycket ledsamhet, besvikelse och ilska idag. Låt mig iallafall få bli frisk snart så man kan rycka upp sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback