Bihåleinflammation...

Jag har ställt min egen diagnos och det slutgiltiga resultatet efter 6 veckors kämpig förkylning och diverse symtom blev svaret Bihåleinflammation. Ska åka mot Kapellskär nu och nej vårdcentralen ville inte göra några undantag för mig... "Det är endast telefontider på morgonen fram till öppna mottagningen i förmiddag". Tråkigt för mig...

Förkylning som vägrar ge med sig, huvudvärk i pannan som är halvläskig, hostat som fan i flera veckors tid och tjockt äckligt snor. Kan inte böja mig framåt utan att det känns som att huvudet ska öppnas och allt där i ska komma ut.. INTE OKEJ, verkligen inte okej.

Så nu hoppas jag att det går över av sig självt. Rådet panodil, nässpray med kortison och dricka mycket vatten fick jag.. Så det borde väl kunna gå över utan meducelin!



                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback