Godmorgon, och grattis!

Godmorgon! Duschen är gjord, bara att göra sig iordning då men är som vanligt superseg såhär på morgonen och vill egentligen inget hellre än att krypa ner under duntäckena igen, mysa ner mig där och stanna där hela förmiddagen. Men, det går ju inte. Så nu blir det frukostdags, lite fortsatt städande och bak av "fredagskaka" då min faster kommer hit på besök snart. Eftermiddagen blir till att packa inför Ålandstrippen imorgon, men även att gå ut är det som gäller då det ser himmelsk härligt ut idag med. Lite blåsigt dock?


Idag fyller min lilla mamma år och jag önskar henne en toppenhärlig dag med spa-bubbel o god mat som är planen! 


                                               


Kommentarer
Postat av: mamma

tack så hjärtligt. har haft jätte härligt m bubbelbad massage o lunch. så ska ju jag o min make gå ut ikväll ner ännu en gång till Söderköpings Brunn o festa. "FINT HJÄRTA"..

2010-06-03 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback