Jag kommer sakna er

Dåliga bilder det blev jag vet... Det var inte så smidigt att försöka få kort på de små grå.

Jag hade både Max och Minus mig i sängen igår morse och passade på att njuta av dem och deras närhet hela förmiddagen nästan. Nu är de hos Robban i Norrköping - my home city och där ska de bo i en vecka nu. Det är så jäkla sorgligt när man ska vara ifrån dem såhär! Jag tror att det är så särskilt för att man ju inte kan förklara var man tar vägen, och varför de forslas bort ett tag. Eller ens att det bara är just ETT TAG. Men jag vet iallafall att Robban tar hand om dem på bästa sätt och de känner ju varandra sedan många år tillbaka ;)

Mina små grå fyllde förresten 10 år den 20 juni. Helt otroligt vad tiden går fort!

Kommer sakna dem så otroligt mycket. Mina bäbisar.


                               

                               


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, de ÄR ju så GOSIGA....men det går nog bra hos Robban..

2010-07-04 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback