Längtar...

...efter att må bra igen. Snart kanske?

Har så jävulskt ONT i min rygg igen. Kan dock röra mig hittills så jag får vara glad för det iallafall. Ryggen min pajade ju häromdagen när jag böjde mig ner och jag chockade mig själv när jag hörde ett högt skrik som kom väldigt plötsligt. Det var från mig då men skulle inte förvånat mig om någon annan skrikit lite för min skull i det läget med. Har varit "sådär" i några dagar tills det högg till idag igen, nyss. Fan så känslig den är nu ryggen min, riktigt läskigt. Är rädd att det ska bli sängliggande och att inte kunna resa mig upp. Det gör så fruktansvärt ont när det blir såhär. Jag som trodde mig se en märkbar förbättring med min dumma rygg! Så ledsen man blir!

I övrigt så känner jag mig inte så sjuk längre! :D Fast snoret regerar och hostan härjar fortfarande hela tiden. Kör en släng med vidrig hostmedicin (som känns i magen som om man har tagit en snaps) och näsdroppar. Hur det nu kan heta näsdroppar när man sprutar in det i snoken så man hoppar till av chock varje gång. Hoppas att det ska hjälpa mer nu och att jag får bli frisk snarast!


Lilla Jennie gumman är nästan frisk känns det som. Har inte kollat febern idag, hon är väl lite mer matt än annars men är uppe o far, bråkar och busar. Så nog är det snart dags för förskolan igen :)

                            



Kommentarer
Postat av: mamma

Här lyser det väldigt mycket bus i busögonen..Skönt att febern släppt...ja, för annars skulle hon ju inte orka busa..Krya på dej o försök be att få röntga ryggen, jobbigt med låsningar i ryggen..

2010-06-15 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback