Mitt troll och jag

                           

Gillar den här bilden från igår när Jennie var resklar för en cykelfärd till farmors jobb och för en sväng på stan. Hon tyckte nog att det var lite onödigt att jag skulle packa upp kameran och fota henne nu när vi äntligen var redo för att gå...


Vi var på caféet på Missionskyrkan och fikade medan farmor åt sin lunch. Vi hade ju redan ätit (tyvärr kände jag när jag såg crepes o pajer osånt..) Trevliga människor har alltid kommit fram till Jennie där, charmtrollet. Nu har kommentarerna mest handlat om hur mycket hon vuxit ;) Men blyg är hon sådär minsann, även fast hon blir glad när de pratar med henne! Annat mot hemma.. det där med blygheten. Skenet kan bedra som man säger ;)

En trevlig stund där, jag gillar fiket - lugnt och mysigt och man har råd att fika där även med en liten plånbok så att säga, perfekt! Sedan tog vi en tur på stan men barnet mitt som inte sovit middag tyckte inte som sin mor så det blev en rätt snabb sväng för att slippa skämmas när hon sätter sig mitt i vägen och skriker och vägrar resa sig ;) Men det gick över fort. Somnade i cykelsitsen på vägen hem, innan hon kom till sängen.


                            
                            
                             
                             
                             


Kommentarer
Postat av: mamma

Vem är charmig? om inte "Trollungen, med namnet Jennie..". Är det någon man kan bli kär i så är det hon, charmis..hoppas ni mår bra..

2010-06-02 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback