Nattalie <3

Jag älskar och saknar en liten person så grymt mycket. Hon heter Nathalie (Natalie, Nattalie? Inte bestämd stavning ännu). Fint va? :D Hon är den sötaste lilla bebisen jag vet och jag smälter så fort jag hör henne låta det minsta lilla i bakgrunden i telefonen. Till och med när jag hör henne gråta. Kan tro att hennes mor och far inte håller med om det som jag skrev nu men de ser ju och hör henne jämt, det gör inte jag. Så som sagt, minsta lilla gny! :D

Hon är så len, så söt, SÅ PERFEKT!

Om FYRA dagar får jag se henne igen, längtar så otroligt mycket!

                                           

Kommentarer
Postat av: mamma

så söt hon är lilla babisen..en liten Camilla.....

2010-06-25 @ 11:23:26
Postat av: Erika

mysigt med bebismys :)

2010-06-27 @ 00:11:31
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback