Och perioden fortsätter...

                                     

              Jag känner för att göra något. Något mysigt och avkopplande. Hemifrån.


Nu är Jennie fri från febern, men istället har hon fått det jag haft så länge nu. Snorig och hostar. det är verkligen inte okej att allt det här bara fortsätter. Känns fjantigt att klaga på förkylning med tanke på att det är ofarligt och något som går över. Men vi är så trötta på det nu! Jag har varit sjuk i en månad, längtar bara så himla mycket efter att få vara frisk. Som jag ska vara tacksam då.

Att Jennie blev sjuk på annat sätt nu innebär att denna dagens planer antagligen är förstörda. Och det var verkligen viktiga planer för mitt hjärta. Något besviken på allt, återigen. Men solen skiner iallafall.

Nu kaffe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback