Har det bra här på Åland

Blev ett litet tillfälle nu att slänga ut ett litet inlägg ändå :) Jag är nu där jag trivs SÅ bra och jag har det förstås jättebra alltså. Den lilla bebistjejen är helt fantastiskt go och vi slumrade en stund på soffan förut tillsammans. Så himla gosigt med en sådan liten på bröstet. Så söt, så len, så fin, så underbar <3

Resan hit gick väl bra, om än helt vansinnigt stressig då det var krypfart i trafiken genom hela Sthlm och en bra bit till mot Norrtälje. Men vi kom en kvart innan man är tvungen att checka in bilen på båten. Hörde förresten om skottdramat i centrala Sthlm igår, läskigt värre! De stängde av en del så funderade på om det kanske var därför vägarna igenom var tjockfulla.

Har varit iväg och handlat lite mat till kvällen och nu sover min egen tös i bilbarnstolen. Ville inte väcka henne därifrån IGEN så det får duga bra att hon sitter där. Milla o Victor är iväg lite på en grej, jag o Marcus håller på att laga lite lunch som vi ska äta ute i solen. Så skönt det är att "bo" i hus. Trädgård säger jag bara! :)

Lilltjejen fick några paket av oss igår. Och det är väl de bilderna jag har tillgängliga så jag lägger ut dem här :)

Hoppas ni har en bra helg!

                                     
                                     
                                     

Kommentarer
Postat av: mamma

Allt i sin ordning o perfekt som det bara kan....vad bra. Ja, så här års är det skönt med trädgård o att kunna sitta ute o äta o mysa. Kör försiktigt hem! Även om jag vet att Marcus kör försiktigt så........

2010-06-06 @ 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback