Var är du sommar?

              

SÅ somrigt med min mammas tårta, hon är verkligen duktig på att göra goda sommartårtor. Denna bjöd hon på när vi firade hennes födelsedag lite i efterskott i lördags. Även god mat innan! Smarrigt värre!

Men jag undrar var sommaren tog vägen? Regn och rusk, kallt och blåsigt. Nej, tack. Jag vill ha sol och värme. Bums! Hoppas det blir ändring på det snart, men det blir väl efter midsommar antar jag.

Det får helt enkelt bli solariet ikväll för att få lite ljusterapi och värme....


Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt att "tårtan" var uppskattad! Får hoppas att ni älsklingar blir friska o alerta "fort". Kram....från mamma/mormor .



2010-06-14 @ 11:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback