Vill må bra NU!

Sjuk, sjuk, sjuk hela tiden och jag börjar bli så riktigt vidrigt trött på detta nu! Återkommande tankar om den där idén om näsduksförsäljning härjar i huvudet. Man skulle nog kunna bli rik, för snor finns det kan jag lova.

Och idag mår jag vansinnigt dåligt hela jag känns det som. Men det går väl över. Efter regn kommer solsken, var det någon som sa till mig en dag..

Jennie mår bättre iallafall (skönt!) men är fortfarande rätt sjuk. Vi har sovit i stort sett hela dagen både hon och jag. Ska lägga mig strax igen, och se om drömmarna mina kan överskrida mer än fem minuters o-mardrömmar denna natt. Vore trevligt.

Så tokigt allt blev med förskolan nu och inskolningen men inte mycket att göra åt, och det är nog mer vanligt än ovanligt att barnen blir sjuka i början..

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback