Bröllopsfotografen

                                             

Gillar helt klart min present igår till Marcus. Hann fann den i kylen förstås så ölen skulle vara riktigt kall och god till kvällen :) Vi har ju haft många kvällar då vi legat i sängen och läst böcker bredvid varandra, och det är riktigt mysigt faktiskt. Men så har Marcus bok inte varit som han önskat så han tröttnade på den senaste. Gick förbi Bokia igår när jag var ute och promenixade så smet in där och försökte välja ut en bra pocketbok till honom som en liten överraskning till han kom från jobbet. Det var uppskattat! Och boken hade han sett och velat ha sa han så det blev ju kanonbra. Det blev Insidan av Liam Norberg. Kanske till och med är något en annan kan tänka sig att läsa sedan kom jag på? Den är ju "på riktigt" som jag gillar. Vi får väl se :)

På kvällen när Jennie var nattad såg vi på film. Bröllopsfotografen. Jag tyckte inte den var så bra alls :/ Har hört att alla gillar den typ. Men jag gjorde det inte som annars tycker det är rätt skönt med sådana där sorters filmer.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Nu blev jag ju lite sugen på att läsa... o en öl ska jag ta direkt! :)

2010-03-06 @ 19:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback